torsdag 28. februar 2013

Sittesekk

På lørdag var jeg på Stoff og Stil og kjøpte mønster og stoff til en stor sittesekk. Den ble sydd sammen samme kveld og jentene ble storfornøyde da de våknet søndag morgen og fant denne:


Jeg brukte lang tid til å finne ut hva slags stoff jeg skulle bruke og endte opp med babycord. Babycord er nok bra, men jeg er litt usikker på fargevalget. Den hadde nok blitt finere om jeg hadde kuttet ut det mintgrønne stoffet, men alt i alt synes jeg den ble ganske fin. Jeg har sydd den dobbel med glidelås i bunnen slik at ytterstoffet kan tas av og vaskes. Det ble nok litt for lite kulefyll så jeg må nok kjøpe litt mer og fylle i.

Merkelapp måtte den jo selvfølgelig få:

5 kommentarer:

  1. Den var kjempe fin =)

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin sittesekk!
    Vi endte opp med å kjøpe til størstegutt, siden det var langt til S&S da, men hvis det blir flere, har jeg lyst til å sy selv :)

    SvarSlett
  3. Nu blev jag sugen på att sy en "sakkosäck", som vi säger i sverige. Fin blogg du har!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det? Det er bare å sette i gang! Hyggelig at du kikket innom!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...