torsdag 14. februar 2013

Merkelapper fra Nominette.no

Nå har jeg fått meg merkelapper fra Nominette! Artig å kunne sette et eget merke i det jeg syr. Jeg valgte en meget enkel lapp med kun tekst som kan brettes og sys fast i sømmen.

Slik ser lappen ut når den er brettet:


Her er de slik jeg har fått de fra Nominette:


Jeg synes også lappen er fin når det blir sydd fast på plagget på denne måten:


Det er mange valgmuligheter når det gjelder farge og tekst/bilde på nettsiden, men jeg valgte en spesiallaget variant. Jeg forklarte hvordan jeg ville at den skulle være på mail og her er altså resultatet. Jeg ble meget fornøyd, og vurderer og bestille flere lapper i andre farger også.


1 kommentar:

  1. Herlig med egne lapper, de var fine! Plaggene får liksom det lille ekstra:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...