fredag 16. januar 2015

Strikket babydress i merinoull

Nå er jeg endelig ferdig med dressen jeg begynte å strikke på i høst! Hadde tenkt den skulle være ferdig i god tid før jul, men slik ble det altså ikke.

Garn og mønster er fra Sandnes garn. Herlig merinoull!

Ettersom jeg brukte lenger tid på å strikke den enn planlagt måtte jeg strikke dressen litt lenger enn mønsteret sa. Lillegutt er ikke mer enn 7,5 mnd, men str. 6-12 mnd ble faktisk litt kort.

Her er den:



Dressen ble kjempefin, men jeg skjønner ikke hvorfor den skal være så bred i beina!

2 kommentarer:

  1. Kjempefin dress! Knerten har en brun en som ligner veldig, den er masse brukt og varer lenge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Kirsti! Tror nok denne kommer til å vare en stund også for det er god strekk i den.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...