søndag 15. november 2015

Sett til Alma - Skjørt, genser og tights

Da jeg kjøpte dette nydelige stoffet fra Sarah Watson i Stoffbutikken var jeg ikke sikker på hva jeg skulle bruke det til. Måtte bare kjøpte det fordi det var så fine farger og flott kvalitet. Jeg kjøpte mørk blå jersey på samme sted og endte altså opp med å sy dette settet til 5-åringen:


Jeg kantet skjørt og genser med lys rosa ribb. Den har jeg hatt liggende lenge, så jeg er litt usikker på hvor den er kjøpt. Alma ønsket seg skjørt og genser fra boka til Heilt Spesiell & Jubel så da fikk hun det! Settet er sydd i str. 110 og passet helt perfekt. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å sy tights, men da den fine rosa strømpebuksa var til vask da genser og skjørt var ferdig og snuppa ville bruke settet sydde jeg en matchende Minikrea-tights i full fart.

 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Skjønner godt at hun ville ha på dette med en gang! Kjempefint :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...