søndag 1. desember 2013

Gravidskjørt

Nr. 3 er på vei! Det betyr at problemet med å finne passende klær er tilbake. Det er jo så lite klær for gravide å finne i butikkene! Like greit å sy selv kanskje?

Forrige helg var det symesse på Lillestrøm. Da kjøpte jeg et flott gravidskjørtmønster på standen til Kreativ. Mønsteret heter "ruched maternaty skirt" og er fra Megan Nielsen. Jeg har sydd et prøveskjørt i svart Hilco interlock. Skjørtet er meget enkelt å sy og jeg synes det ble ganske bra også. Sydde størrelse XS ettersom magen ikke er så stor enda. Det er en del skrukker både foran og bak, men jeg regner med at det kommer godt med etterhvert som magen vokser...




5 kommentarer:

  1. Gratulerer med magen!
    Flott skjørt - fint å kunne føle seg velkledd selv når magen vokser :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med magen!
    Flott skjørt - fint å kunne føle seg velkledd selv når magen vokser :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, utrolig stas! Dette var et vakkert skjørt! Jeg har min første på vei nå og er midt i kleskrisa, kanskje jeg skulle sydd noe selv jeg også… :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Kristi! Og gratulerer så mye med en liten i magen til deg også! Kjempestas! Kleskrisa ja... Det er bare å sy i vei!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...