tirsdag 11. desember 2012

Jubelbukse!

Denne buksen er det en stund siden jeg sydde, men jeg har jo helt glemt å vise den fram! Den er sydd av det flotte knytebuksemønsteret til Jubel. Buksen er sydd av nydelig velour fra Textart med ribb fra Stoff og Stil.

Velouren er utrolig flott, men jeg har slitt veldig med å finne stoff som passer til den litt blågrålilla fargen. Fant til slutt ut at jeg kunne bruke orange for skikkelig kontrast. Synes det ble fint! Sydde også "biser" (eller hva heter det egentlig?) forran på buksa. Brukte orange tråd, men det kom ikke så godt fram som jeg ønsket.





2 kommentarer:

  1. Flott bukse, og kjempefint med stikninger i kontrastfarger lik ribben :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Marit. Jeg måtte gjøre noe for å få buksen litt mer spennende. Lilla men orange søm ble ganske kult!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...