søndag 6. januar 2013

Romjulsshopping hos sydilla.no

I romjula startet salget hos Sydilla, en av mine favorittnettbutikker. Jeg benyttet sjansen og bestilte en masse herlige stoffer til 30% rabatt.

Det blå mønstrete stoffet er babycord, og de andre fem er sweat/isoli. Disse er i hovedsak tiltenkt barna, men mulig det blir noe til meg selv av det brune med orage og rosa.


Dette "fiskegarn-stoffet" inneholder 65% ull. Tenkte å sy en overdel av et eller annet slag til meg selv. Jeg ser nå at jeg kanskje bestilte litt lite, men det blir spennende å se hva jeg får ut av det. Hadde vært fint å få sydd noe av det ganske snart slik at jeg får brukt det mens det enda er kalt!


Det grønne stoffet er fleece med broderte blomster. Dette blir nok jakke eller dress til minstejenta. Det blomstrete brune stoffet er viscosejersey som jeg har tenkt til å sy en topp/genser til meg selv av.

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du har kjøpt deg!!! Alltid gøy med nye stoffer!! Jeg har fått en bonusflytur av min mann, så jeg skal på salg på stoff2000 på lørdag. Lykke!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå så heldig du er! Kos deg på stoff2000!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...