søndag 2. september 2012

Giraff-genser!

Hvem sa at voksne ikke kan gå med giraff-genser? Da jeg så dette herlige giraffstoffet i nettbutikken til Kreativ visste jeg med en gang at jeg måtte sy denne genseren til meg selv av det. Synes stoffet er helt fantastisk!

Denne genseren er sydd etter eget hode. Det er en miks av ideer fra div. gensere jeg har fra før. Halsen er sydd etter tutorial av Annwes. Må si jeg ble veldig fornøyd tilslutt! Giraffstoffet er som sagt jersey fra kreativ og det svarte stoffet er Hilco interlock fra samme sted. Må si jeg er imponert over kvaliteten på begge stoffene.

Først et par "action-bilder":


Slik ser den ut når den ligger flatt:


Detalj på armen:



Se på dette fine stoffet da!:



4 kommentarer:

  1. Så kul genser! Likte giraffstoffet:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, giraffstoffet er flott!

      Slett
  2. Åh, for en flott genser! Likte godt fasongen, og stoffet er jo bare fantastisk! Har siklet på det selv, men må begrense meg litt (i alle fall av og til..)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med både fasonger og stoffet. Veldig god å gå i er den også!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...