onsdag 4. juli 2012

Lilla-dilla!

Da jeg begynte å sy i januar 2012 hadde jeg skikkelig lilla-dilla. Her er noe av det jeg sydde:

Bukse til Alma i str 86. Mønsteret er fra Ottobre 1/2012. Velour fra Stoff og Stil og jersey fra Gekko. Jeg sydde også en matchende body, men den har jeg visst ikke tatt bilde av.

Kjole str 86. Også fra Ottobre 1/2012.


Denne tunikaen er i str 122 og sydd til Nora på 6 år. Det herlige stoffet er fra Gekko. Mønsteret er igjen fra Ottobre 1/2012.

Jeg var så fornøyd med tunikaen at jeg måtte bare sy en i str 86 til lillesøster Alma på 2 år også. Jeg hadde ikke nok av blomsterstoffet, men den ble veldig fin når jeg kombinerte den med prikker.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjempefin blogg!
    Nydelige småkjoler du har laget her! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Koselig med sånne hyggelige kommentarer!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...