lørdag 21. september 2013

Første test av "Heilt Spesiell og Jubel"

Endelig har jeg fått testet et par mønster fra boka "Heilt spesiell og Jubel" Jeg har sydd et sett til Alma bestående av bukse og genser i str. 98. Både jeg og snuppa er kjempefornøyd!


Alle stoffene bortsett fra ribben er fra Gekko. Elsker de lilla Gekko-stoffene! 


Genseren er sydd av mønstret jersey fra Gekko og ribb fra Stoff og Stil



Buksen er sydd av velour med en stripe i jersey. Ribbkanten nede var litt vanskelig å sy fordi ribben fra Stoff og Stil er forholdsvis lite elastisk. Buksen er ganske vid nederst på beina, så det var bare såvidt det gikk å dra ribben like lang. Men det ble jo bra!


Jeg er veldig fornøyd med settet og gleder meg til å teste flere av mønstrene i boka!



8 kommentarer:

  1. Nydelig sett!
    De stoffene du har brukt er kjempefine!
    Gleder meg til boka kommer hit :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Det er bare å glede seg til boka kommer!

      Slett
  2. Så vakkert sett på ei søt jente! Jeg har ikke kjøpt denne boka enda, men ser at jeg kanskje burde det:)

    SvarSlett
  3. Stilig sett! Moro å sjå kva folk lagar frå denne boka!

    SvarSlett
  4. Boken er GULLfin!
    Dette settet ble jo bare helt nydelig!
    Ikke rart at den søte snuppa ble fornøyd. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...