tirsdag 2. desember 2014

Sett til lillebror!

Nå var det endelig lillebror sin tur til å få nye klær. Han vokser jo så fort! Ser jo at jeg med fordel kunne ha sydd minst en størrelse større...

Lillebror med ny bukse og body (han ville dessverre ikke smile til fotografen)

Både bukse og body er fra boka til Heilt Spesiell  og Jubel. Modellene der er veldig smale og det har passet fint til jentene mine, men lillebror kunne nok fått en litt bredere bukse. Tror likevel han kan bruke klærne en stund for stoffene er veldig elastiske og lengden er fin. Lillebror er 6 mnd og jeg har sydd både body og bukse i str. 74.

Jeg kjøpte traktorjerseyen av Uglemor på symessa i Lillestrøm. Er ikke det stoffet fint? Buksa er sydd av jeansjersey fra Sydilla. Jeansjerseyen er litt tykkere en vanlig jersey, men veldig mykt og elastisk. Herlig stoff rett og slett.

Body med sideknepping str. 74

Bukse med "kantbånd" i sidene str. 74

Sett med bukse og body

Detalj bukseben
Detalj body


Detalj hals og knepping

Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med settet selv om det med fordel kunne vært litt større. Synes stoffene og fargene er veldig fine.


2 kommentarer:

  1. Herlig sett! Han er 6 mnd alt ja, tiden flyr! Jeg var også på messa og fikk med meg noen skatter:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...